S1, A9: Sam faller som en fura för Kevin (Eddie Cibrian) och känner att hon kanske är förälskad i honom, så hon börjar gå fort fram i relationen - vilket kan skrämma Kevin så att han gör slut. Samtidigt börjar Sam överföra sina känslor från Kevin till Todd.