Diddy on Trial: As It Happened The Bribe and The Balcony
S1, A4: Starka vittnesmål om övervakningsvideon och en anklagelse om att Combs dinglade en kvinna från en balkong. "Jane", ett påstått offer för sexhandel, vittnar om sin första freak off.