Defiance The Bride Wore Black
S1, A11: Folket i staden Defiance chockas när kvarlevorna efter en framstående affärsman, som försvann för nästan sex år sen, hittas gömd i NeedWants väggar. Sheriff Nolan och vicesheriff Tommy går i spetsen för en utredning som avslöjar många medborgares hemligheter, något som skapar oro i samband med Alaks och Christies bröllop.