Defiance
Nolan och Irisa spårar upp en mördare som har släppt ut en svärm dödliga insekter i staden.
Kenya förs bort i främmande öken när hon ska ställa till rätta vad Tirra, en plågad anställd på NeedWant, har orsakat.
NNolan och Amanda ser faran i vitögat utanför staden. Irisa ser sitt förflutna i vitögat (och är orädd).