Blade Runner: Black Lotus
City of Angels
Elle, en kvinna med minnesförlust, kommer till Los Angeles med inget annat med sig än en låst lagringsenhet som kan bära på hemligheterna från hennes förflutna.
Med hjälp av den mystiska J får Elle reda på fler häpnadsväckande sanningar om sin sanna identitet.
Elles minnen kommer tillbaka i aldrig sinande takt, och avslöjar sanningen om vad som hände henne i öknen. Samtidigt pusslar poliskvinnan Davis ihop ledtrådarna som ska leda henne till Black Lotus.
I sin jakt på hämnd bryter sig Elle in i sin nästa måltavlas hem och tvingas ta en gisslan. Polismästare Grant kallar på förstärkning.