Velma The Candy Man
S1, A2: Velma gör allt för att lösa mysteriet bakom hennes mammas försvinnande – till och med att slå sig ihop med sin forna bästis, numera nemesis, Daphne. Samtidigt står Norville inför en annan fiende: pundare.