The Cantor Show
S3, A24: Fran försöker imponera på en stilig sångare som hon träffar i mammans synagoga. Burt Bacharach gästspelar som sig själv och bokar den stilige sångaren till sin nya musikal som han sätter upp tillsammans med Maxwell.