S1, A3: George presenterar Jonathan för filmskaparen Jim Jarmusch som gillar Jonathans första bok och vill att han skriver ett filmmanus baserat på den. Senare råkar Jonathan glömma manuset hos en terapeut på grund av en sen träff med en (väldigt ung) partytjej kvällen innan. Ray får låtsas vara patient för att få tillbaka det. Dessutom blir George förbryllad när han springer på sin sexiga före detta fru och hennes arrogante nye man som är i samma bransch som han.