S1, A4: Jonathan faller för sin senaste klient - mamman till en pojke vars skateboard blivit stulen av en av mobbarna där de bor. Samtidigt går Ray med på att hjälpa ett lesbiskt par att bilda familj, till hans fru Leahs förtret. Och George blir nostalgiskt "armhålsförälskad" i en ung reklamare som han hoppas kunna uppvakta vid öppningen av en ny restaurang i Brooklyn.