Miskina, Poor Thing The Chicken or the Egg
S1, A5: Mitt i natten upptäcker Damien att Rania ligger på köksgolvet. Hennes vistelse på sjukhuset med alla som kommer på besök blir en chans för dem att äntligen ställa saker till rätta. För Fara är det sanningens ögonblick som sporrar hennes beslut att ge sig ut på jakt efter sin främmande far.