Illusions The Classics
S1, A4: Konstnärer som M.C. Escher lekte med vår visuela perception i sin konst. I det här 4:e avsnittet av serien går professor Shapiro tillbaka till de klassiska illusionerna som visar oss att det vi ser inte som vi ser det direkt framför oss.