S1, A2: Philip och Elizabeth får en brådskande uppgift att avlyssna försvarsminister Caspar Weinbergers kontor, och riskerar att avslöjas när ett hembiträde i Weinberger-hemmet vägrar att samarbeta. Stan får nos på en medlem av den sovjetiska Rezidentura i ett försök att identifiera hemliga Directorate S-spioner.