Blue Bloods The Common Good
S11, A10: Frank ber Erin att medla mellan honom och New Yorks guvernör Mendez när det gäller politiska reformer som han står bakom privat, men som han kan inte ge offentligt stöd till eftersom det strider mot polishierarkin.