Ugly Betty The Courtship of Betty's Father
S3, A14: Betty spelar in en hyllningsvideo till Claire Meades 60-årsdag som är avslöjande på fler sätt än hon hade tänkt. Daniel försöker skapa minnen med Molly så att hon ska glömma Connor.