S1, A3: Scandinavian Star tas i land vid Lysekil men till polisens förtvivlan dröjer det inte länge innan ännu en explosiv eld tar fart. En omfattande utredning påbörjas samtidigt som räddningspersonal gör sitt bästa för att identifiera tragedins alla offer.