Scandinavian Star
Dokumentärserie om den fruktansvärda olyckan på passagerarfärjan Scandinavian Star där 159 personer miste livet. Det var natten till den 7 april 1990 som fartyget fattade eld när det var på väg från Olso till Fredrikshamn.