S1, A3: James vill desperat att folk ska tycka om honom. På Halloweenfesten befinner sig James i en tidsloop där han återupplever samma natt, men till slut bryter han sig loss hand i hand med sin förälskelse. Den sagan förvandlas snabbt till en mardröm.