Cougar Town The Damage You've Done
S2, A4: Grayson bestämmer att det är dags att berätta sanningen för Jules om Laurie och han själv. Jules försöker rikta sin ilska mot någon, men har svårt att välja vem. Bobby blir besatt av att se en gatuartist svälja ett svärd.