The Dark Side
S2, A10: Nolan och hans kollegor anklagas för att felaktigt ha eskorterat en ökänd kvinnlig seriemördare. Chen träffar en man som väcker hennes intresse. Lopez oroar sig för Wesley då hans PTSD ser ut att ha blivit värre.