The Box The Dark
S1, A5: Jenny drar snabbt slutsatsen att Pici har blivit besatt av Adina. För att driva ut Adina ur Pici måste Jenny bli en ovillig medbrottsling i Adinas galna försök att bevisa sin oskuld.