Modern Family The Day We Almost Died
S6, A11: Claire, Phil, Alex, Haley, Luke och Manny är med om en nära döden-upplevelse och de bestämmer sig för att göra förändringar i sina liv. Haley och Alex lovar att sluta bråka, Manny vägrar åka bil och Phil bestämmer sig för att bli en handlingens man.