The Death in the Defense
S11, A11: Hodgins är nu 8 veckor in i sin rehabilitering och tvingas navigera sitt liv från rullstolen. Brennan och Booth utreder ett fall på en mördad offentlig försvarare som det visar sig har en hel del fiender.