The Descent
S4, A20: Hayden Chase anar oråd när DSR blir infiltrerade och saker stjäls som tillhör Rambaldi. Teamet söker efter Nadias vårdnadshavare. Sydney och Nadia ifrågasätter Sloanes trovärdighet.