The Devil in the Details
S11, A10: Nu när han har Sam i buren, erbjuder Lucifer Sam en väg ut men det kommer med ett svindlande pris. Dean och Castiel tar sig en närmare titt på den fallna ängeln som kan ha dödat Amara.