Victorious The Diddly-Bops
S1, A16: Tori och hennes vänner är bokade att uppträda på ett barnkalas som en tjänst till Sikowitzs vän. Andre får sitt livs chanch när en producent ringer och vill signa honom till ett skivbolag.