The Spencer Sisters The Diva's Disaster
S1, A9: Candace Buchanan, skådespelaren som gestaltat Victorias fiktiva detektiv "Bryn Martell" på vita duken, ringer Victoria och ber om hjälp efter att hon anklagats för att försöka mörda sin skådespelarkollega.