The Spencer Sisters
Efter att livet i storstan rasat samman för polisen Darby Spencer flyttar hon hem till sin mamma, deckarförfattaren Victoria Spencer, igen. Väl hemma i barndomens trakter tar livet en ny vändning när Darcy och Victoria startar en detektivbyrå ihop.