Death and Other Details
Imogene Scott befinner sig på fel plats vid fel tidpunkt och blir huvudmisstänkt i en mordgåta med låsta dörrar. För att bevisa sin oskuld måste hon samarbeta med en man hon föraktar, Rufus Cotesworth, världens bästa detektiv.
Rare
När en gäst mördas på en lyxig oceankryssare blir Imogene Scott den enda misstänkta för ett omöjligt brott. Hon gjorde det inte. Så vem gjorde det?
Interpol tar kontroll över utredningen. Rufus och Imogene måste nu undersöka Colliers i smyg.
När jakten på Jules intensifieras, avslöjar Imogene hans kriminella förflutna... och hittar ett nytt vittne.
Imogene blir förrådd av någon som står henne nära, medan fler faller offer för Viktor Sams.