S7, A6: Det är dags för familjesemester och det här året åker de till underbara Dominikanska republiken! Men Kardashian-klanens resa får en jobbig start när hormonella Kourtney, som knappt kan bestämma sig om nåt, gör så att hon, Kim och Scott missar flyget!