The End
S8, A8: Efter att ha gått på en dejt ihop gör Vince vad som helst för Sophia. Ari och mrs Ari tar ett steg framåt och ett steg tillbaka på terapin. Drama, Turtle och Vince försöker övertala Sloan att ge Eric en chans till.