S2, A9: Samantha åker på familjesemester (och tar med sig Andrea och Dena) för att tänka på nåt annat än sitt brustna hjärta. Ägaren till hyrstugan visar sig vara en gammal kärlek till Sam, men hon är rädd för att ta upp kontakten med honom. Trots det blir Sam svartsjuk när Andrea stöter på honom.