S1, A5: Serras brorson Asaf kommer till Rom. Han är en förförisk man som charmar hela gruppen. Michele och Antonia tillbringar mer tid tillsammans och lär känna varandra bättre. Vera flyr från sin biologiska familj som inte vill acceptera hennes könsidentitet. Hon beslutar sig för att utmana mammans fördomar.