Samantha Who? The Farm
S2, A7: Samantha bjuder in sin pojkvän Owen på middag för att han ska få träffa hennes föräldrar, men han och Howard går inte ihop. Under tiden tycker Dena att Chase inte tillbringar tillräckligt mycket tid med henne, så hon går till ett av hans möten och undergräver oavsiktligt hans auktoritet inför hans anställda.