Hunting Hitler The Final Hunt Begins
S3, A1: Med hjälp av nya undersökningsstrategier så effektiva att de ledde till att Osama bin Laden fångades upptäcker teamet att Hitler hade två flyktplaner för att lämna Tyskland.