The First Cut Is the Deepest
S1, A2: En ung kvinna klamrar sig fast vid livet efter en brutal attack vilket ger kirurgerna hopp; Meredith sätter sin karriär på spel för att rädda en nyfödd på sjukhusets BB-avdelning.