House The Fix
S7, A21: House (Hugh Laurie) försöker återuppliva en avdankad boxares (Kevin Phillips) karriär efter ett omtvistat vad med Wilson (Robert Sean Leonard). Under tiden misstänker teamet att House kan ha en annan typ av narkotikaproblem.