Bones The Foot in the Foreclosure
S5, A8: Booths farfar Hank (gästpselas av Ralph Waite) flyttar in hos honom och följer med när Brennan och Booth utreder askan av en brända kvarlevor som påträffas av en fastighetsmäklare under en visning. Teamet identifierar offren som älskare, men ingen av dem verkade haft många fiender. Under tiden försöker Hank para ihop Booth och berättar familjehemligheter för Brennan.Booths farfar Hank...