The Frame
S3, A17: Sydney och Vaughn är på jakt efter Covenants viktiga medlem Bomani för att hitta en nödvändig del av Ramaldipusslet. Under tiden berättar Jack för Senator Reed om sina misstankar om var senatorns dotter Laurens står. Laurens mamma ställs inför en tragedi, och Vaughn bestämmer sig för vad som ska hända med hans äktenskap.