S1, A4: Zarar är på ett ondskefullt uppdrag igen för att utföra bombdåd i staden Jaipur. Han lyckas slutföra dessa dödliga attacker. När Kabir får veta om bombdåden, påbörjar han en egen olaglig utredning i Jaipur.