How I Met Your Father The Good Mom
S1, A5: Ett oväntat besök av Sophies mamma förstärker Vals oro för sin vän. Charlie hjälper Jesse och Sid att ta itu med tidigare trauman. Ett kulinariskt uppdrag leder Ellen till någon ny.