Bridge and Tunnel The Graduates
S1, A1: Kvällen då Jimmy tar examen faller han tillbaka i sin exflickvän Jills armar, vilket får hans nära och kära att oroa sig för hur det ska påverka hans framtidsplaner om att bli naturfotograf.