Bridge and Tunnel
Det är 1980-talet och tre bästa vänner som nyligen gått ut college ger sig ut för att jaga sina drömmar på Manhattan, samtidigt som de håller fast vid den arbetarstad på Long Island där de vuxit upp och som de känner så väl.