Young Sheldon The Grand Chancellor and a Den of Sin
S5, A8: Sheldon tar kampen mot rektor Hagemeyers mystiska chef över universitetets vetenskapskrav. Mary upptäcker att Georgie arbetar på mormors olagliga kasino.