S11, A11: Kim planerar ett 60-årskalas för Kris, men det blir kanske för mycket när hon är i nionde månaden. Scott åker på rehabilitering, men är han redo att förändra sig? När familjen hör att Lamar är inlagd på sjukhus samlas de för att hjälpa varandra.