The Newsroom The Greater Fool
S1, A10: Nina Howard överraskar MacKenzie när hon kommer med ett avslöjande som kan bli helt avgörande för Wills framtid på ACN. Will, MacKenzie och Charlie tar sig an Leona och Reese under ett mycket spänt lunchmöte.