The Grey Goose
S2, A15: Colter rekryterar belöningskollegan Billie Matalon (Sofia Pernas) för att infiltrera ett kvinnofängelse och få tillgång till viktig information, vilket skulle hjälpa till att spåra en förrymd fånge och hennes gisslan.