The Hangover Part Tubbs
S4, A14: När Donna ställer upp för att bli en del av skolstyrelsen försöker hon att hålla en pinsam Cleveland långt borta från sin kampanj. Men hennes ansträngningar är förgäves när han "dödar" en ny vän genom att spela "Hurt Locker". Under tiden upptäcker Junior att han har en talang inom dykning, men vill inte sätta på sig dykarlagets skoluniform, vilket är väldigt små speedos.