The Sopranos The Happy Wanderer
S2, A6: David Scatino, pappa till Meadows kompis Eric, hamnar i trubbel hos både Richie och Tony när han förlorar stort i två pokerspel. Tony går på en begravning och får ta itu med Livias närvaro.