S1, A2: Isabella känner sig osynlig. Hon har inte många vänner i skolan och ägnar mest tid åt att håna sina klasskamrater på sociala medier under ett falskt konto. På Halloweenfesten upptäcker Isabella en mask i husets källare. När hon tar på sig den ger masken henne ett nyfunnet självförtroende, men saker och ting tar en vändning när masken börjar kontrollera hennes liv.