The Heart of the Matter
S4, A4: Chefens fru kommer in med sin brorsdotter tlll sjukhuset; Izzie avslöjar sina känslor för George för en gemensam vän; Derek visar Cristina hur hon ska bli en bättre lärare; Norman ställer fel diagnos på Merediths patient.